Ganduri, Informatii si Idei …

Icon

Studenti, bloguri, spam si copy-paste

Predau. Si in aceasta calitate, mi se intampla sa dau teme. Nu imi place sa le spun referate (suna prea pre-universitar). Asa ca le numesc (si chiar urmaresc sa fie – amendez plagiatul si indemn sa se invete si sa se respecte stiluri de abordare ale aparatului critic) studii si eseuri.
Fiindca in acest moment trec printr-o perioada de „indepartare” de televiziune, mai ales de acele televiziuni care m-au „cucerit” la inceput prin promisiunea independentei politice, a obiectivismului si a negatiei stilului „stirilor de la ora 5” (vorba celor de la Stirile TVR1 – "Ne vedea lumea"!), am propus ca si tema „Televiziunea ca SPAM”.
(nu e o noutate; s-a mai scris despre acest subiect, dar am vrut sa vad cum abordeaza studentii aceasta tema).
Termenul de predare a fost luni, 30.11,  insa primele reactii le-am avut inainte. Si pentru ca ii indemn pe studentii mei, inca din anul I, sa-si creeze bloguri si sa lucreze la brandingul personal online, il felicit pe Ion Verdes pentru blog si pentru eseu.
p.s.
– am sa scriu ori de cate ori identific un nou student al meu care are un blog si la care lucreaza cu pasiune si subiecte de interes.
‘Godfather of Spam’ sentenced to four years in prison
!!! UPDATE: si cum oare sa gandesc cand vad 4 studenti ca imi aduc ca si eseu, eseul studentului de mai sus, copiat de pe blogul lui ? 🙂

Filed under: Academice

Leave a Reply

Arhiva

My Tweets

Blog Stats

  • 11,025 hits
