Ganduri, Informatii si Idei …

Icon

Aprecieri si dezaprecieri

Imi aduc aminte de vremurile studentiei. Am terminat Dreptul. Dar, din diverse motive, am decis sa imi schimb orientarea profesionala.
Eram destul de dezamagit si pesimist pe vremea aia (plimbasem destul de multe CV-uri).
Prietena (si actuala sotie) imi sugera sa vin inapoi la Iasi. Iar o buna prietena imi sugera noul master ELITEC – SIA.
Bun, bun … SIA vine de la Sisteme Informationale pentru Afaceri. Iar PC-ul era o destul de mare taina pentru mine la acea vreme.
Dar zona IT parea o buna partida. Dupa primul semestrul unde a trebuit sa o rog pe prietena mai sus mentionata sa imi explice Access-ul (ba mai mult, sa ma asiste destul de mult la dezvoltarea unei BD pentru proba practica) am zis ca nu-i de joaca.
Si atunci: dai si lupta – nu a trecut mult pana sa devin cunoscut printre profesori / administratori de retea si portari. Stateam de dimineata pana seara (si uneori si peste noapte) in scoala, in fata calculatorului (mda, nu aveam PC acasa; si cred ca nici nu stiam ce e aia notebook).
Si imi placea; Si imi placea sa citesc, sa ma informez. Eh, evident in domeniu ca si acum nu as putea sa raspund care e ultima carte citita (banuiesc ca am sa spun ca e vorba de PMBOK de la PMI).
Of! Iar acum asist la studenti care nu stiu care e diferenta intre FrontOffice si BackOffice intr-o banca. Care nu fac analogie intre "introduceti o imagine in word" si meniul insert.
Dar stiu ce e aia Hi5 (nu ca ar fi rau sa faci parte dintr-o retea sociala), ASL-PLS si mai ales copy-paste.

p.s. dar recunosc ca exista si studenti constienti, ancorati in realitate, care se implica in proiecte extracurriculare (vezi AIESEC sau Liga Studentilor Economisti), care participa la concursuri studentesti si intra in finala (vezi recentul proiect al Roland Berger Strategy Consultants).
Felicitari lor (ei se stiu)!

Filed under: Academice

Leave a Reply

Arhiva

My Tweets

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Blog Stats

  • 11,110 hits
