Ganduri, Informatii si Idei …

Icon

Post-electorala

Nu am vrut sa scriu acest post in campania electorala.
Nu fac politica, nu vreau sa intru in nici o polemica politica. Am observat ca acest subiect e ca si subiectul religia (la nivel macro): colegi, prieteni de-o viata, ajung sa se certe pe idei politice, pe preferinte in sustinere etc.

Nu cred ca as fi mers la vot in turul 2. Pur si simplu. De o vreme, de cand urmaresc scena politica, interesat oarecum de viitorul meu si al familei mele in aceasta tara, m-am obisnuit sa nu mai cred in partide politice si in promisiuni, mai ales cele din perioada electorala.
Partidele, pe rand, au dezamagit.
Mai cred insa in oameni. Si imi placea C… – pentru ceea ce a fost inainte sa se bage in cursa electorala, imi place P… – pentru ca e poate singurul politician pe care l-am auzit spunand "imi pare rau", imi place F… – pentru ceea ce incearca sa faca prin Bucovina, imi place, uneori, chiar si V… – pentru ca mi-ar placea si mie sa-i vad pe hoti in inchisori si sa se incadreze juridic neindeplinirea promisiunilor din campaniile electorale.
Imi plac si altii, dar nu le stiu numele acum. Insa nu are nici o legatura cu culoarea politica.

Doar ca … le "multumesc" pseudo-posturilor de stiri Realitatea TV si mai ales Antena 3 pentru inversunarea cu care au dus lupta impotriva lui Basescu. In fiecare zi din campanie, si mai ales in ultimele zile, decand cu celebrul film, am avut impresia ca ma uitam la un nou serial Elodia. Si asta pe niste posturi care promiteau independenta, obiectivism, stiri de calitate. S-au intamplat atatea in tara si in lume in aceasta perioada, dar a trebuit sa le aflu din alte surse de informare (spre care am sa ma indrept si in viitor).

M-a dezamagit de mult Cretulescu (a si plecat intre timp). Nu mai am de mult pretentii de la reporteri precum Prelipceanu sau Chiriac, imi pare rau ca a trecut de aceasta parte a baricadei Gadea si Radu Tudor si regret nespus ca au picat in plasa discursului partinitor politic Gabriela-Vranceanu Firea, dar mai ales Alessandra Stoicescu. Apreciez ca Moise Guran se tine tare, chiar daca il mai invita si incita la astfel de discutii alti realizatori, mai mult sau mai putini incisivi, mai mult sau mai putin stapani pe informatie si arta discursului (vezi Dana Grecu).

Recent am citit postul Lianei Alexandru de pe site-ul VoxPublica@Realitatea TV – http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/scrisoare-deschisa-domnului-geoana-19246.html si chiar ma intreb si eu (precum unul din vizitatorii site-ului) ce cauta ea la Realitatea TV. Felicitari!. Personal cred ca ar trebui sa faca o mutare spre ceva mai aproape de sufletul ei. Cat mai repede, pana ce nu o inghite mocirla. La modul cum vorbeste, dar mai ales zambeste, poate ar trebui sa fie la Itzi Bitzi.

Campania electorala s-a terminat. Gustul amar cu privire la cele doua posturi ramane. Aproape ca imi intorc privirea catre stirile ProTV si TVR1. Dar mai ales, ma bucur inca o data ca exista The Money Channel.
Si astept postul de stiri independent, obiectiv, de calitate.

Filed under: Opinii

Leave a Reply

Arhiva

My Tweets

Blog Stats

  • 11,025 hits
