Ganduri, Informatii si Idei …

Icon

Eu şi lumea Auto

Am de ceva vreme maşină. Acest fapt m-a propulsat în rândul celor care, atunci când se întâlnesc, discută despre cai putere, centimetri cubi, benzină vs. motorină etc. Un subiect ce determină dezbateri, analize profunde a pieţei de profil, trimiteri la bibliografie (cărţi tehnice, forumuri şi bloguri de profil, experienţa proprie sau a prietenilor prietenilor etc.), ba chiar şi grandomanii, intrigi, supărări, “ţi-am zis eu-uri”, “ştiu eu mai bine-uri” etc.

Spre fericirea mea, toate acestea nu mă afectează: sunt un afon în materie iar dacă fac parte din grupurile mai sus menţionate, aprob sau dezaprob din complezenţă. Am maşină doar pentru a mă deplasa din punctul A în punctul B, fără să mă intereseze ce putere dezvoltă automobilul meu atunci când depăşeşte un autobuz aflat în staţie sau un 4×4 care se deplasează cu aceeaşi viteză ca şi mine, datorită gropilor sau a taxiurilor ce se deplasează neregulamentar.

Filed under: Opinii

Leave a Reply

Arhiva

My Tweets

Blog Stats

  • 11,025 hits
