Ganduri, Informatii si Idei …

Icon

Profesionalism – part II

Alături de mulţi alţi români, sunt client Orange. Şi, se pare că alături de alţi români (mai ales comentariile la articol), sunt indignat de modul în care această companie mă tratează (ca şi) * în calitate de client:

– mod defectuos de comunicare cu clientul [1]

– oferte negociate, ofertate ferm şi înregistrate, dar neonorate [2]

– suprataxări [3]

– mod defectuos de comunicare internă şi orientare spre client [4]

– lipsă de fair-play  [5]

1. Nu există feedback la emailuri; la serviciul gratuit de relaţii cu clienţii se ajunge greu iar dacă trebuie să fi transferat de la un consultant la altul, ai de aşteptat minute bune; răspunsurile solicitate (şi acceptate) pe email se trimit în scris la adresa de facturare;

2. Într-o discuţie purtată cu un consultant de la departamentul de oferte mi se face o ofertă la un anumit preţ pentru un dispozitiv, ofertă de care nu se mai ţine cont odată ajuns în faţa agentului de vânzări;

3. La data de 01.12.2009 am schimbat tipul contractului. În actul adiţional la contract se precizează faptul că nu se solicită nici o opţiune suplimentară faţă de preţul şi oferta standard şi “Optiunile existente la semnarea prezentului act aditional si care nu au fost mentionate mai sus se vor dezactiva automat la data intrarii in vigoare a acestei oferte.” Cu toate acestea pentru luna decembrie 2009 şi pentru luna ianuarie 2010 s-a facturat o opţiune suplimentară a abonamentului modificat la data de 01.12.2009;

4. Adrese de eMail diverse pentru solicitări diverse; site nefuncţional (solicitări CAPTCHA indisponibile, blocări ale aplicaţiei în timpul utilizării – înregistrării);

5.  Se comercializează dispozitive (iPhone) cu funcţii superioare (Skype), dar ţi se interzice accesul la aceste funcţii sau ţi se oferă acces limitat  – vezi Termeni şi Condiţii.

UPDATE: am primit răspunsuri la reclamaţii

– preţul dispozitivului rămâne neschimbat;

– se va deduce din valoarea următoarei facturi contravaloarea opţiunilor încasate ilegal în lunile decembrie şi ianuarie.

CONCLUZII (de aplicat tot timpul, în relaţie cu orice companie)

– orice negociere parafaţi-o printr-un contract;

– atenţie la condiţii contractuale (vechi şi noi);

– autosesizaţi-vă şi reclamaţi în caz de încălcare a drepturilor / condiţiilor contractuale (de la serviciul Asistenţă Clienti, la ANPC sau ANCOM).

———-

* corecție făcută în urma observației lui Vlad Ionut. (Sursa DEX: “ȘI precedat de adv. CA are funcție comparativă a) La fel ca, întocmai ca. Se pricepe la pescuit ca și la multe altele; b) aproape, aproximativ. Treaba este ca și sfârșită.”)

Advertisements

Filed under: Dezaprecieri

3 Responses

  1. Vlad Ionut says:

    “Ca si client” te anunt ca povestea ta se repeta in cazul oricarui operator de telefonie. Ne-am nascut si-o sa murim cu sula-ntre mandibula si maxilar, obisnuieste-te.
    Ca vorbitor de limba romana observ ca manifesti aceeasi atitudine fata de ea precum cei de la orange fata de tine.
    “in calitate de client”, “din postura de client”, “ma trateaza client fiind”…. oare era chiar asa de greu?

    • Valentin says:

      Multumesc Vlad de observatie.
      Cred ca am fost mai atent la mesaj si mai putin atent la maniera in care il transmit.
      Mi-am permis sa fac si corectia in text.
      Se pare ca nu a fost asa de greu …

      • Vlad Ionut says:

        Nu face nimic. Sper doar ca ironia nu a fost deranjanta. Si daca a fost cred ca ai ignorat-o, ceea ce e foarte bine.
        Numa` bine!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Arhiva

My Tweets

Blog Stats

  • 11,025 hits
%d bloggers like this: