Ganduri, Informatii si Idei …

Icon

Pentru că îmi place

Îmi place Alexandru și blogul lui despre New Media. Azi fac trimitere la articolul său despre Maddox – Tatăl blogurilor personale.

Vorbele lui Maddox (deși articolele sale sunt destul de “neortodoxe”) chiar merită diseminate:

Ma auto editez din respect pentru cititori. Am scris sau am inceput sa scriu 13 articole in ultimul an, dintre care am publicat unul singur. Asta din cauza faptului ca nu cred ca tot ce scriu merita publicat. […] Daca poti sa indrepti aparatul de fotografiat inspre ceva si faci o poza, nu inseamna ca esti artist.[…] Daca ti-a luat 5 minute sa creezi ceva, mie probabil imi ia de doua ori mai putin inmultit cu zero sa pierd interesul. Daca jumate din cei care inunda internetul cu continut de rahat s-ar opri, nu ar fi asa de greu de descoperit oameni talentati. […] Daca postezi o mie de articole de rahat crezi ca cineva o sa le tina minte pe cele de rahat si o sa spuna “hei, acel articol este foarte bun, dar motivul pentru care ma intorc sunt posturile de doi bani pe care le pui in fiecare zi”? Nu, desteptilor! Nimeni nu tine minte articolele de rahat. Nu ii intereseaza decat articolele bune.

p.s. cred că am să șterg unele posturi

Filed under: Aprecieri

Leave a Reply

Arhiva

Blog Stats

  • 10,918 hits
