Ganduri, Informatii si Idei …

Icon

Din ciclul “nu mă pricep la marketing, dar totuși …”

Observ o schimbare de atitudine în campaniile firmelor de telefonie mobilă: o orientare spre un alt tip de utilitate, având ca punct central avantajul gradului de acoperire.

– COSMOTE vorbește despre salvarea vieții unui alpinist;

– VODAFONE vorbește despre o nuntă ieșită din comun, pe vârf de munte, dar totuși aproape de prieteni și familie. 

p.s. mă impresionează acest tip de campanie deoarece prin scenariul prezentat de COSMOTE am trecut și eu (doar că alături de Orange).

Advertisements

Filed under: Aprecieri, Opinii

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Arhiva

Blog Stats

  • 10,915 hits
%d bloggers like this: