Ganduri, Informatii si Idei …

Icon

Despre companii ce merita respectul meu

Nu puteam pleca în vacanță fără să vorbesc și despre companii ce merită respectul meu (că tot vorbeam AICI și AICI de cele care nu merită).

Mi-au spart o triplă … și prima reacție a fost să mi-o plătesc singur decât să trec printr-o procedură aproape “dureroasă”: deschidere dosar daune CASCO. Când am aflat că mă costă 350 RON, m-am întors la locul faptei, am adunat cioburile și am zis că le lipesc și merge așa. Când am găsit peste 10 cioburi iar puzzle-ul era incomplet … m-am lăsat.

Am tras aer în piept și … am aflat că nu mai am nevoie de dovadă de la poliție și că totul se rezolvă printr-un telefon.

Sunat luni! Programare marți dimineața. Azi e vineri și am triplă nouă.

Ah! Polița mea CASCO e la BCR Asigurări.

Filed under: (de)Clasificate

Leave a Reply

Arhiva

My Tweets

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Blog Stats

  • 10,910 hits
