Ganduri, Informatii si Idei …

Icon

Despre campanii de publicitate

Citeam acum o vreme despre marketingul viral, dar nu sunt în domeniu așa că nu intru în zonă tehnică ci stau la cuvinte simple.

Nu prea cad pradă clipurilor publicitare TV sau radio. Nu prea mă las tras de mână în magazine nici de flyere, bannere, reviste, panori stradale etc. Mai trist pentru aceste campanii este că se uită ușor, mor repede.

Sunt însă unele campanii / companii care știu să ajungă la oameni. eMag este exemplul meu.

Eroare tehnică sau … : cred că este deja știut cazul “eMag a vândut televizoare de 2.700 de lei cu 180 de lei” . Preiau știrea de pe Capital.ro, dar internetul este plin de articole pe această temă, unele susținând ideea erorii tehnice, altele mergând pe ideea unei ingenioase strategii de marketing.

Iată că noua promoție de la eMag din luna septembrie face trimitere la acel eveniment: “Prețuri Greșite”. Hmmm …

Dacă acel caz nu a generat destul vuiet în toate mediile (cu costuri relativ mici), eMag vine cu o nouă campanie-concurs despre care sigur se va vorbi mult: Rețeaua, un proiect eMAG și Kiss FM, cu premii uriașe (ex. marele premiu: un autoturism Porsche Cayman 2.9, 265 CP, 195 kW, cutie de viteze manuala 6 trepte, culoare Alb Carrara, an fabricatie 2010, cu o valoare de 235.244,36 lei).

(in)Conștient fiind de șanse :(, ideea … visul … m-a prins. Așa că sunt unul din cei care participă la acest concurs. 

Succes !

Advertisements

Filed under: (de)Clasificate

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Arhiva

My Tweets

Blog Stats

  • 11,025 hits
%d bloggers like this: