Ganduri, Informatii si Idei …

Icon

Alte subiecte de cercetare și semne de întrebare de la ETSI Security Workshop

Alte subiecte de cercetare și semne de întrebare de la ETSI Security Workshop:

  • Mobile Health sau Health Information: cică dacă am un smartphone și sunt bolnav de diabet sau HIV și descarc o aplicație care să mă ajute să îmi monitorizez boala & tratamentul, providerul meu de telefonie are vreo obligație să asigure caracterul privat al acestui fapt?!
  • Security by design is not a reasonable objective today: complexitatea codurilor și a sistemelor, plus necesitatea de a fi la curent cu tipurile de atacuri care se redefinesc în permanență
  • Thrustworthy Computing Environment (prezentat de Intel) prezintă ceva lipsuri (revin cu tema asta când pun mâna pe prezentare, că aici am fost puțin neatent la subiect)
Filed under: Securitate IT

Leave a Reply

Arhiva

My Tweets

Error: Twitter did not respond. Please wait a few minutes and refresh this page.

Blog Stats

  • 10,910 hits
