Ganduri, Informatii si Idei …

Icon

Sa nu ratati Cramele Recas

Vă povesteam AICI despre ce am învățat la Trainingul Cloud Computing din Timișoara.

Ce nu am povestit atunci este că una din seri a fost dedicată degustării de vin la Cramele Recaș.

După ce am gustat și ascultat povestea a șase tipuri de vin (trei albe, unul roziu și doua negre) eu am ales să îmi petrec orele alături de un Merlot.

Nu știu dacă turul care ne-a fost oferit este în programul normal, însă dacă ajungeți prin Timișoara nu ratați cramele care sunt doar la 23 km distanță.

Măcar pentru peisaj!

image

Filed under: Opinii,

Leave a Reply

Arhiva

Blog Stats

  • 10,918 hits
